Praca DE kierowca autobusu niemiecka umowa o pracę

public | Niemcy » Baden-Württemberg » Stuttgart | |
flag | Transport i spedycja | |
flag | Typ oferty: Agencyjna oferta pracy | |
flag | Zatrudnienie: Praca na pełen etat | |
flag | Doświadczenie: Wymagane jest doświadczenie | |
flag | Ogłoszenie: Aktualne | ID: 67c038cd9a5a5 |
Szukasz pracy jako kierowca autobusu w Niemczech, mamy ofertę pracy w Ulm, zapewniamy niemiecką umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie 2700-2800 EUR netto, oferujemy premie za pracę w nocy, niedziele, święta i nadgodziny, wymagamy prawa jazdy klasy D z kodem 95, doświadczenia, prawa jazdy, samochodu, średniozaawansowanej znajomości języka niemieckiego lub angielskiego, zapewniamy możliwość zakwaterowania.
Podsumowanie wygenerowano automatycznie.Pełna treść oryginalnej oferty poniżej.
Szukasz pracy kierowca autobusu? Mamy dla Ciebie pracę! Masz już swoje doświadczenie w tym zawodzie? Możemy Ci zaoferować pracę w Niemczech! W Ulm Do Twoich obowiązków będzie należało: • praca na liniach autobusowych transportu publicznego/usług regularnych • wymagamy prawa jazdy klasy D (moduły/kod 95) Czego od Ciebie oczekujemy: • doświadczenia • prawa jazdy i samochodu • średniozaawansowanej znajomości języka niemieckiego lub angielskiego Co oferujemy: • wynagrodzenie 2700-2800 EUR na rękę (netto) miesięcznie (na 1 kl. Podatkowej) • możliwość zakwaterowania (odpłatnie minimum 500e) • niemiecka umowa o pracę • premie za pracę w nocy, niedziele, święta, nadgodziny • ubezpieczenie Kontakt: … (numer w zakładce: Opcje kontaktowe) |
Oceń wynagrodzenie: Dokonaj oceny przyciskiem |
Rozwiń opcje kontaktowe: |
- Formularz kontaktowy
- Kontakt dostępny po zalogowaniu...
Jeśli nie masz konta zarejestruj się tutaj... »Rejestracja tutaj... » - Kontakt telefoniczny
- Telefon dostępny po zalogowaniu...
Jeśli nie masz konta zarejestruj się tutaj... »Rejestracja tutaj... »
library_books Kierowca C+E Niemcy, różne systemy! » | |
library_books Kierowca C+E Niemcy,2/2, plandeka, chłodnia, kofer » | |
library_books Kierowca C+E w Niemczech, system 2/1, 3/1 lub bez! » |
|