Praca biurowa, administracja i załatwianie spraw w urzędach

public | Polska » mazowieckie » Warszawa | |
flag | Administracja biurowa | |
flag | Typ oferty: Firmowa oferta pracy | |
flag | Zatrudnienie: Praca na pełen etat | |
flag | Doświadczenie: Niewymagane doświadczenie | |
flag | Ogłoszenie: Aktualne | ID: 65936acbd9fe1 |
Poszukujemy zorganizowanej osoby do pracy biurowej i administracyjnej w agencji specjalizującej się w obsłudze spraw urzędowych, takich jak rejestracja pojazdów czy ubezpieczenia. Do Twoich zadań należeć będzie kompleksowa obsługa klienta, koordynacja działań biurowych, zarządzanie korespondencją i przygotowywanie dokumentów, a także terminowe składanie wniosków. Nie wymagamy doświadczenia, ponieważ oferujemy pełne szkolenie i wdrożenie do pracy, ceniąc za to bardzo dobre zdolności komunikacyjne i interpersonalne. Wymagana jest doskonała organizacja pracy, wielozadaniowość oraz biegła znajomość pakietu MS Office, co pozwoli sprawnie radzić sobie z codziennymi wyzwaniami.
Podsumowanie wygenerowano automatycznie.Pełna treść oryginalnej oferty poniżej.
Akcyza - vip - zone to agencja celna, ubezpieczeniowa i rejestracja pojazdów. Działamy na rynku od ponad 15 - tu lat i pośredniczymy za klientów w sprawach urzędowych związanych z zakupem pojazdu. Aktualnie poszukujemy pracownika, który dołączy do naszego zespołu i wraz z nami zajmie się obsługą naszych klientów. Nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy, oferujemy wynagrodzenie w formie podstawy + prowizje oraz premie uznaniowe. Obowiązki: Koordynacja działań i operacji biurowych, aby zapewnić efektywności i zgodność z polityką firmy. Zarządzanie korespondencją mailową, telefoniczną, listowną i innymi formami komunikacji oraz nadzór nad wysyłką paczek. Obsługa klientów, przyjmowanie zleceń, przygotowywanie dokumentów. Terminowe wypełnianie i składanie wszystkich wniosków dotyczących transakcji związanych z klientami. Monitorowanie zapasów materiałów biurowych i zamawianie potrzebnych artykułów. Raportowanie postępów pracy biura do kierownictwa wyższego szczebla. Wspieranie procedur księgowych i budżetowych firmy. Pomaganie współpracownikom, gdy jest to możliwe. Wymagania: Bardzo dobre umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej. Dobra organizacja i wielozadaniowość potrzebne do różnorodnych zajęć. Bardzo wysokie umiejętności interpersonalne zapewniające dobry kontakt ze wszystkimi pracownikami. Zdolności potrzebne do radzenia sobie z wyzwaniami i presją czasu. Doskonała znajomość pakietu MS Office oraz obsługi komputera i urządzeń biurowych. Zainteresowanych zapraszamy do przesyłania CV na adres … (e-mail w zakładce: Opcje kontaktowe) odezwiemy się do wybranych kandydatów i umówimy rozmowę rekrutacyjną. Prosimy o dokładne zapoznanie się z treścią ogłoszenia i warunkami zatrudnienia. |
Oceń wynagrodzenie: Dokonaj oceny przyciskiem |
Rozwiń opcje kontaktowe: |
- Formularz kontaktowy
- Kontakt dostępny po zalogowaniu...
Jeśli nie masz konta zarejestruj się tutaj... »Rejestracja tutaj... » - Kontakt telefoniczny
- Telefon dostępny po zalogowaniu...
Jeśli nie masz konta zarejestruj się tutaj... »Rejestracja tutaj... »
library_books Specjalista ds. Obsługi Zarządu » | |
library_books Asystentka Zarządu » | |
library_books Pracownik biurowy » |
|